~~“Walaupun Puyuh Mencuri Sayap Helang, DiaTetap tak Bisa Terbang”~~

Waktu Solat

Seri Iskandar, Parit, Beruas, Kg Gajah
[ e-Solat]
 
 Imsak
5:41
 
 Subuh
5:51
 
 Syuruk
7:04
 
Zohor
13:13
 
Asar
16:18
 
Maghrib
19:15
 
Isyak
20:24

Thursday, March 25, 2010

Masakan Padang Baek Punyaaa

Hmmmm.. Setelah sekian lama ternanti-nanti, termimpi-mimpi menjamu selera dengan Masakan Padang, akhirnya hasrat itu tertunai juga. Berbalaoi juga penantian sekian lama. Penantian sekian lama dapat dihapuskan dengan sepinggan Masakan Padang yang sangat memuaskan.


Jika anda merupakan peminat setia Masakan Padang (yang betul betul masakan padang) anda boleh mencuba sendiri dan alamilah pengalamannya. Restoran Simpang Tiga (M) Sdn Bhd, bersedia memenuhi kehendak citarasa padang anda.


Terletak di Pusat Bandaraya Ipoh, tepatnya Greentown Square, Jalan Dato Seri ahmad Said, merupakan port Masakan Padang yang terkini di bandaraya Ipoh. Dengan sederetan 7 pintu lot kedai menjadikan Restoran ini cukup luas dan selesa. Bagi anda yang perlukan privacy, restoran ini juga menyediakan ruang berhawa dingan yang agak luas. Menampilkan hiasan dalaman berkonsepkan citarasa padang, menambahkan lagi feeling anda untuk menjamu selera.


Justeru tidak perlu saya bercerita panjang lebar, alamilah sendiri pengalamannya.... selamat mencuba.... selamat Menjamu selera....!!!

4 komen:

anisyazila said...

pernah makan nasi goreng padang masa kat sabah..sedap gak..ada tak menu tu kat situ abg biin???

smtabi'in said...

makanan ala carte macam tak ada pon... macam yang terhidang kat situ jer yang ada.. tapi tak tahu la kot abg biin yang tak perasan... kalau minat masakan padang cikgu kena try... insyaallah puas ati....

anisyazila said...

hehehe...kalo p sana anis try la... nanti ajak maksu p situ,..hehe

smtabi'in said...

hehehee.... nak bawak mak su? mak su mana pulak nih? cikgu pun ada famili kat sini kaaaa????

Related Posts with Thumbnails