~~“Walaupun Puyuh Mencuri Sayap Helang, DiaTetap tak Bisa Terbang”~~

Waktu Solat

Seri Iskandar, Parit, Beruas, Kg Gajah
[ e-Solat]
 
 Imsak
5:41
 
 Subuh
5:51
 
 Syuruk
7:04
 
Zohor
13:13
 
Asar
16:18
 
Maghrib
19:15
 
Isyak
20:24

Saturday, July 24, 2010

Sabah Boleh.....

Tahniah diucapkan kepada SAFA dan seluruh pemain, pegawai, dan peminat setia pasukan sang badak.. Selepas sekian lama terpaksa mengharungi saingan liga perdana, iaitu selama 6 tahun, kini tiba masanya Sabah kembali ke arena kancah bola sepak tempatan yang lebih berprestij.. Liga Super...  Sememangnya usaha gigih serta kesabaran melalui saingan gatir dalam kancah Liga Perdana diharapkan lebih mematangkan lagi semua yang terlibat dalam perjalanan harian SAFA....



Sabah iringi Felda United ke Liga Super

KUALA LUMPUR - Sabah berjaya memintas PKNS pada perlawanan terakhir Liga Perdana musim ini selepas mencatat kemenangan tipis 1-0 ke atas Pos Malaysia tatkala pesaingnya itu tewas 2-1 kepada Harimau Muda, semalam.

Beraksi di Stadium Majlis Perbandaran Selayang, skuad bimbingan Gary Phillip itu berjaya memperoleh jaringan seawal minit keempat menerusi gerakan cantik Farid Ideris yang memperdayakan pertahanan lawan sebelum masuk petak penalti melepaskan rembatan deras.

Jaringan tunggal itu sudah cukup untuk membawa Sabah kembali ke Liga Super dengan menduduki tangga kedua di belakang Felda United yang sudah mengesahkan tempat ke saingan tersebut lebih awal sebelum perlawanan terakhir.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails