~~“Walaupun Puyuh Mencuri Sayap Helang, DiaTetap tak Bisa Terbang”~~

Waktu Solat

Seri Iskandar, Parit, Beruas, Kg Gajah
[ e-Solat]
 
 Imsak
5:41
 
 Subuh
5:51
 
 Syuruk
7:04
 
Zohor
13:13
 
Asar
16:18
 
Maghrib
19:15
 
Isyak
20:24

Saturday, April 17, 2010

Gunakan Masa Yang ada


Jam menunjukkan 4.48 AM ketika aku menjejakkan kaki di KLIA. Masih terlalu awal untuk melihat kesibukan di sini. Kaunter - kaunter daftar masuk masih banyak yang tutup. Hanya beberapa kaunter sahaja yang buka itu pun yang melibatkan penerbangan antarabangsa. 

Ku intai skrin besar yang tergantung megah di hadapan ku. Penerbangan MH660 2660 ke Tawau, kaunter daftar masuk di deretan kaunter blok B, namun masih belum ada sebarang tanda tanda kehidupan. gelap dan senyap. 

Tak pa laa... masih banyak masa lagi. waktu subuh pun masih belum masuk lagi.... ada baiknya meneruskan bacaan buku di sebelah  ini untuk mengisi masa terluang,untuk mengelakkan pembaziran masa... gunakan masa sebaik baiknya....


Update : 08.01 AM

Kapal terbang kertas ku sudah mendarat... Kapal terbang bersimbolkan Wau merah dan biru bertuliskan Malaysia sampai dari Tawau dan mendarat pada pukul 7.50 mnt...tak lama lagi aku pulak yang akan berlepas... biar berlepas tapi jangan sampai terlepas... penerbangan terus dari KL ke Tawau mengambil masa lebih kurang 2 jam dan 30 minit. Hmmm.... nasib baik masih ada buku menarik untuk menemani penerbangan yang agak panjang ini...

7 komen:

Jojoe said...

abg biin...balik sabah ehhh??? have a nica and safe journey..smoga slamat sampai ke destinasi..amin..

Jojoe said...

abg biin...balik sabah ehhh??? have a nice and safe journey..smoga slamat sampai ke destinasi..amin..

smtabi'in said...

hehehehe.... balik kejap jer cikgu.... time macam ni kan tengah agak kurang bz... nanti time bz tak berpeluang pulak..... saja la.. mencutikan diri sambil menziarahi sanak sedara..

Jojoe said...

owhhh...org tawau upernya... mana ole2...???

smtabi'in said...

ole ole??? nak apa??? masih dok umah lagi nih... boleh la kalau sempat mencari hehhehehe

Jojoe said...

owhhh...bercuti lagi..berapa lama neh??... mintak pesan udang kering...ikan bilis..hehehe..

smtabi'in said...

hahahhahaa..... tak ada menda lain yang di cari...menda menda tu jugak.. hehhehee boleh ajerrr.... nanti abg biin carikan....

Related Posts with Thumbnails