~~“Walaupun Puyuh Mencuri Sayap Helang, DiaTetap tak Bisa Terbang”~~

Waktu Solat

Seri Iskandar, Parit, Beruas, Kg Gajah
[ e-Solat]
 
 Imsak
5:41
 
 Subuh
5:51
 
 Syuruk
7:04
 
Zohor
13:13
 
Asar
16:18
 
Maghrib
19:15
 
Isyak
20:24

Monday, November 12, 2012

GIFFARINE : Pengakuan Pemimpin Hebat

Marilah kita sama-sama mengucapkan jutaan kesyukuran atas segala nikmat yang telah kita perolehi sejak kita di alam Rahim hinggalah kesaat ini… Terima Kasih kerana memilih GIFFARINE dan terus setia bersama Giffarine … Saya nak beritahu kepada yang telah menjadi ahli GIFFARINE .. ANDA ADALAH PEMILIK BERSAMA GIFFARINE ..
 
————————————————————————————————

Saya menjadi ahli Giffarine pada 18 Disember 2011 dan membuat keputusan untuk menjalankan perniagaan bersama Giffarine pada 1 Januari 2012.  Rangkaian saya Fast Network Group mula bergerak pada Mac 2012 dan Alhamdulillah hingga kini sudah ada yang berjaya mencapai pangkat Gold Star , Mercury walaupun peningkatannya tidaklah begitu hebat berbanding rakan lain , saya yang menjalankan secara ONLINE 100% merasakan ia satu perkembangan yang amat positif…. Alhamdulillah produk Giffarine mendapat sambutan yang begitu hebat ….

——— Giffarine memulakan operasi di Malaysia pada 2009 dan kini 2012 baru usianya 3 tahun . Pada penghujung 2010 , jualan Giffarine hanya sekitar RM5 juta setahun dengan 15 ribu keahlian dan 5 buah centre ….Sekarang di akhir 2012 Jualan Giffarine telah melonjak ke RM20 juta dengan 76 ribu ahli dan 35 buah centre di seluruh Malaysia ….

PRESIDEN Giffarine telah mensasarkan menjelang penghujung 2013 , Giffarine akan memiliki lebih 50 buah centre di seluruh Malaysia. Di jangka usahawan pengguna akan mencapai angka 150 ribu ahli dan jualan mencecah angka RM 50 juta setahun .. Itu pada 2013 dan DIMANA ANDA pada waktu itu .. Adakah pada Disember 2013 anda masih seperti hari ini atau anda adalah seorang usahawan Giffarine yang berpendapatan RM5,000 sebulan dengan ahli 5 ribu orang atau masih sama … masih mengeluh tidak cukup duit , tidak pandai meniaga  dan sebagainya ..  …. Saya nak ANDA JUGA KAYA dan BERJAYA dan BAHAGIA ……

Itu di Malaysia .. Mari kita lihat SENARIO di Thailand …

Giffarine Thailand telah memulakan operasi 16 tahun yang lalu. Dan pada tahun 2010 jualan di Thailand setahun sekitar RM550 juta dan kini jualannya meningkat ke RM600 juta. Biasanya sekitar 350 juta akan diguna untuk membayar bonus ahli dan pengguna … Di Thailand kini sudah ada 125 BC dan sekitar 5 juta ahli .

Giffarine Malaysia juga akan mensasarkan bilangan keahlian mampu mencecah 1.5 juta ahli. . Sekarang baru 76 ribu .. WOW banyak lagi .. maka sebab itu saya ingin mengambil PELUANG HEBAT ini untuk mula mengembangkan perniagaan Giffarine  ke seluruh Malaysia….

Giffarine telah menyediakan PRODUK berkualiti ANTARABANGSA pada harga yang AMAT BERPATUTAN …. JENAMANYA adalah jenama ANTARABANGSA …. Inilah MASANYA untuk kita berusaha memperkenalkan JENAMA ini untuk menawan lebih kurang 1.5 juta rakyat Malaysia.. BAYANGKAN anda ada 20 ribu pelanggan dibawah rangkaian anda .. tidak MUSTAHIL pendaptan tetap bulanan sekurang-kurangnya RM10,000 sebulan akan tercapai ….

MASANYA untuk kita BEKERJA LEBIH KUAT dan TUNTAS agar IMPIAN menjadi KENYATAAN …
Hari ini ketika perkongsian ini dibuat Giffarine Penang telah memulakan OPERASINYA … InsyaALLAH masa-masa kehadapan , akan lebih banyak lagi centre akan beroperasi di Seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak ….

Saya doakan anda semua mencapai KEJAYAAN seperti yang telah disasarkan ….
Che Din : Penang

Related Posts with Thumbnails