~~“Walaupun Puyuh Mencuri Sayap Helang, DiaTetap tak Bisa Terbang”~~

Waktu Solat

Seri Iskandar, Parit, Beruas, Kg Gajah
[ e-Solat]
 
 Imsak
5:41
 
 Subuh
5:51
 
 Syuruk
7:04
 
Zohor
13:13
 
Asar
16:18
 
Maghrib
19:15
 
Isyak
20:24

Tuesday, January 03, 2012

Berkenalan Dengan Giffarine : Gifts For Life





Pada tahun 1996, sekumpulan doktor perubatan dan ahli farmasi yang dedikasi telah membuat keputusan untuk berkongsi pengetahuan, kemahiran dan pengalaman mereka untuk melakukan kajian dan menghasilkan produk yang berkualiti untuk penduduk Thailand. Mereka telah berjaya menghasilkan sebilangan produk kosmetik, rawatan badan barangan keperluan rumah dan makanan tambahan. Semua produk ini kemudianya diberi jenama GIFFARINE. Produk ini dirumus khas menggunakan bahan mentah bermutu dari dalam dan luar negeri termasuklah bahan herba yang telah terkenal dan digunakan sejak turun temurun bagi mengahsilkan produk yang bermutu tinggi. Falsafah Giffarine yang meletakkan kejujuran dan tanggungjawab untuk pelanggan telah memberikan kejayaan besar kepada Giffarine.

 
          Kini selepas 13 tahun, hampir 2000 jenis produk yang dihasilkan oleh Giffarine telah berupaya mengikut rentak pertumbuhan masyarakat Thai dan nama ini telah terkenal dan diterima baik di seluruh negara. Kejayaan Giffarine dapat dilihat melalui strategi Multi Level Marketing (MLM) yang hebat dan mudah, dengan falsafah keadilan dan keuntungan untuk semua dan turut sah di sisi undang-undang. Giffarine mudah diterima dan berkembang pesat di kalangan masyarakat Thailand. Pelan pemasaran yang adil dan mudah, produk yang berkualiti dan selamat telah membawa kejayaan dan keselamatan kepada pengguna dan pengedar Giffarine serta keluarga mereka.

           Giffarine telah melihat peluang dan kepentingan meluaskan pasaran diluar Thailand agar kebaikannya dapat dinikmati oleh lebih ramai orang. Tambahan pula, pertanyaan dari luar negara untuk produk Giffarine dan menjalankan perniagaan bersama Giffarine semakin meningkat. Syarikat memperkenalkan "Program lautan Biru" bagi meneroka pasaran luar. Giffarine telah bekerjasama dengan beberapa pihak bagi memberi peluang kepada lebih ramai penduduk Asia mengguna dan menikmati kebaikan produk Giffarinedan merebut peluang pernigaan bersamanya.
Giffarine kini di MALAYSIA. Giffarine Skyline Unity (M) Sdn Bhd telah ditubuhkan bagi memperkenalkan dan memasarkan produk Giffarine di MALAYSIA, juga melalui sistem MLM sebagaimana di Thailand. diuruskan secara Professional, mengamalkan tahap pengurusan yang tinggi, telus dan beretika. kami mengamalkan kerja berpasukan dengan keadilan untuk semua dan sokongan syarikat induk MIZWAR CORP. Sebagai negara berjiran penduduk kedua-dua negara memiliki banyak persamaan. Oleh itu adalah diyakini produk Giffarine sangat sesuai dan diterima baik oleh penduduk MALAYSIA sebagaimanana penduduk Thailand. GIFFARINE MALAYSIA akan meneruskan wawasan dan merealisasikan impian Giffarine untuk faedah dan kebaikan bersama.
Maklumat lanjut dan cara menyertai sila emailkan Nama, No KP, Telefon, Email, Dan Alamat ke smtabiin@gmail.com. Anda juga boleh klik Jejak Giffarine dan Giffarine Malaysia  

0 komen:

Related Posts with Thumbnails