~~“Walaupun Puyuh Mencuri Sayap Helang, DiaTetap tak Bisa Terbang”~~

Waktu Solat

Seri Iskandar, Parit, Beruas, Kg Gajah
[ e-Solat]
 
 Imsak
5:41
 
 Subuh
5:51
 
 Syuruk
7:04
 
Zohor
13:13
 
Asar
16:18
 
Maghrib
19:15
 
Isyak
20:24

Wednesday, April 20, 2011

Pesta Buku Datang Lagi...

Bahang Pesta Buku Antarabangsa KL atau yang lebih dikenali dengan sebutan KLIBF semakin dirasai. Diselenggarakan oleh Jabatan Pendidikan, Malaysia melalui Majlis Buku Nasional (MBKM), bersama-sama dengan Industri Buku Malaysia Dewan yang terdiri dari para pemain utama dari industri buku tempatan, KLIBF pasti dari peristiwa besar dalam kalendar penerbitan global.

Lebih dari 1 juta pengunjung menghadiri KLIBF setiap tahun. Ini adalah tempat yang tepat bagi pecinta buku untuk mendapatkan buku-buku terbaru dan promosi daripada penerbit di seluruh wilayah. Luncurkan Buku, seminar, konvensyen, dan banyak aktiviti lain di tempat untuk memenuhi semua lapisan masyarakat membaca. 

PWTC sangat identik dengan Kuala Lumpur International Book Fair, setelah menjadi tempat rasmi selama bertahun-tahun dan untuk tahun 2011, Tun Razak Hall 2 (seberang sungai) akan digunakan sebagai perluasan ruang pameran biasa kerana permintaan yang luar biasa untuk  KLIBF11 ini.

Pelbagai aktiviti menarik telah disusun atur untuk menjamu para pengunjung. Rujuk di sini untuk susun atur acara yang telah disediakan. Saya yakin sepertimana KLIBF sebelum ini pengunjung pasti akan puas dengan suasana, persekitaran dan kemudahan yang disediakan. 

Dengan Tema : "Buku : Dunia tanpa Sempadan" sememangnya sangat bersesuaian dengan matlamat KLIBF. KLIBF kali ini sudah pasti akan mendatangkan pelbagai bentuk penerbitan dalam pelbagai bidang dari dalam dan luar negara. Inilah masa dan ketikanya bagi para menggemar buku, pencinta buku mahupun masyarakat awam untuk mendapatkan koleksi terkini buku buku pilihan hati. Hanya sediakan diri, kaki serta money sahaja. InsyaAllah apa buku yang anda cari boleh dijumpai di sana...
 
Jangan lupa sama-sama kita memeriahkan Kuala Lumpur International Book Fair (KLIBF) 2011 ini dan jumpa di sanaaaaaaaaaaaaa.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails